Relacja z Benny Greb Drum Camp



Zobacz więcej:












  • Mariusz Mocarski Dzięki Agnieszka jeszcze raz! Nie znam osoby w naszym kraju, która robiłaby więcej w aspekcie nowoczesnej perkusyjnej edukacji od Ciebie!
  • Paweł Pająk Również kłaniam się nisko - bardzo dziękuję Aga ! Mam nadzieję, że niebawem znów sie spotkamy w podobnym gronie ... może gdzieś u mnie w jakimś ładnym ośrodku nad jeziorem - będę działał ...a tymczasem #trzebaćwiczyć , jest nad czym pracować Do miłego . Serdeczności - Pająk.
  • Karol Nabożny Dzięki Wielkie Aga! Dzięki Tobie i takim wydarzeniom jestem jeszcze bardziej zmotywowany do ciężkiej pracy. To były mega inspirujace dwa dni : ) Pozdrawiam wszystkich! Do zobaczenia!
  • Muciek Drummer Ja napiszw pare slowek jak dijade do donki narazie jeszczr nie hestem w stanie tego ubrac w slowa
  • Bartek Rogula Aga , zostałaś bohaterem w naszych domach !:) wielkie dzieki za fantastyczne warsztaty i podziękowania dla wszystkich uczestników za świetną atmosferę !;) do zobaczenia !:)
  • Ziemowit Rybarkiewicz Ja również dziękuje Tobie Aga i wszystkim uczestnikom,to był prawdziwy cios! Teraz ekipie zycze owocne pracy za garami! 3mCie sie i do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz